Palautuskäytäntö

Meillä on 14 päivän palautuskäytäntö, mikä tarkoittaa, että sinulla on 14 päivää tuotteen vastaanottamisen jälkeen pyytää palautusta.

Jotta palautus olisi mahdollinen, tuotteen tulee olla samassa kunnossa kuin vastaanotit sen, käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessa. Tarvitset myös ostokuitin.

Mikäli palautuksesi ei täytä näitä vaatimuksia, pidätämme oikeuden vähentää jopa 100 % palautettavasta summasta tuotteen arvosta.

Aloittaaksesi palautuksen, voit ottaa yhteyttä meihin osoitteessa support@theartneon.com.

Mikäli palautuksesi hyväksytään, lähetämme sinulle palautustarran sekä ohjeet siitä, miten ja minne voit lähettää pakettisi. Tuotteita, jotka lähetetään meille ilman palautuspyyntöä, ei hyväksytä.

Voit aina ottaa meihin yhteyttä mahdollisissa palautuskysymyksissä osoitteessa support@theartneon.com.

Vahingot ja ongelmat
Tarkista tilauksesi välittömästi sen vastaanottamisen yhteydessä ja ota välittömästi yhteyttä meihin, mikäli tuote on viallinen, vaurioitunut tai jos saat väärän tuotteen, jotta voimme arvioida ongelman ja korjata sen.

Poikkeukset / ei-palautettavat tuotteet
Valitettavasti emme voi hyväksyä palautuksia alennetuista tuotteista tai lahjakorteista.

Lisäksi emme voi hyväksyä palautuksia räätälöityihin tuotteisiin.

Vaihdot
Nopein tapa saada haluamasi tuote on palauttaa sinulla jo oleva tuote ja kun palautus hyväksytään, tehdä erillinen ostos uutta tuotetta varten.

Toimituskulut
Toimituskuluja ei hyvitetä. Ilmaisen toimituksen sisältävän lähetyskuluissa sovelletaan todellisia toimituskuluja.

Mikäli tilaus palautetaan asiakkaan antaman virheellisen osoitteen vuoksi, hyvitystä ei anneta. Kuitenkin uudelleenlähetys voidaan järjestää, mikäli asiakas maksaa uudelleen postikulut. Tämä koskee myös postilokero-osoitteita, jotka eivät voi vastaanottaa kirjattua postia allekirjoitustarpeen vuoksi.

Palautetun tilauksen tapauksessa hyvitys käsitellään vähentämällä menopaluun toimituskulut. Lisäksi palautettavasta summasta vähennetään 15 % uudelleenvarastointimaksu.

Peruutukset
Tuotteidemme valmistus alkaa 24 tunnin kuluttua tilauksen tekemisestä. Tässä prosessissa aloitamme plexiglassin leikkaamisella haluamiisi mittoihin. Tämän jälkeen neonvalo valmistetaan käsityönä.

Mikäli peruutat tilauksesi 24 tunnin kuluessa ostohetkestä, ei varastomaksua veloiteta.

24 tunnin peruutusajan jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitetaan 15 % varastointimaksu. Tämä maksu on tarkoitettu käsittelykustannusten ja tilauksen valmistelun kattamiseen sekä varastotappioiden korvaamiseen varastossamme.

Hyvitykset
Ilmoitamme sinulle, kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautuksesi, ja kerromme, onko hyvitys hyväksytty vai ei. Hyväksynnän tapauksessa saat automaattisen hyvityksen alkuperäiselle maksutavalle 10 työpäivän kuluessa. Huomaa, että pankkisi tai luottokorttiyhtiösi voi myös tarvita aikaa hyvityksen käsittelyyn ja kirjaamiseen.

Mikäli yli 15 työpäivää on kulunut hyväksytystä palautuksesta, ota yhteyttä meihin osoitteessa support@theartneon.com.