Palautuskäytäntö

Palautusehtojemme mukaan voit pyytää palautusta 14 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tuotteen.

Jotta tuote voidaan palauttaa, sen on oltava samassa kunnossa kuin se on vastaanotettu, käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa. Lisäksi emme voi hyväksyä palautuksia tai antaa hyvityksiä merkeistä, joista suojakalvo on poistettu.

Jos palautuksesi ei täytä näitä vaatimuksia, pidätämme oikeuden vähentää palautussummasta enintään 100 % tuotteen arvosta.

Koska räätälöidyt tuotteet ovat luonteeltaan mittatilaustyönä valmistettuja tuotteita, emme voi hyväksyä mitään räätälöityjä tuotteita palautettavaksi tai hyvitettäväksi. Tämä ei koske korjauksia 12 kuukauden takuuaikana. Jos tilauksessasi on ongelmia, ratkaisemme ne mahdollisimman tehokkaasti.

Valitettavasti emme hyväksy palautuksia tai palautuksia alennetuista tuotteista tai lahjakorteista.

Jos palautuksesi hyväksytään, lähetämme sinulle palautuslähetyslipukkeen ja ohjeet siitä, miten ja minne lähetät pakettisi. Tuotteita, jotka lähetetään meille takaisin ilman palautuspyyntöä, ei hyväksytä.

Vahingot ja ongelmat
Tarkasta tilauksesi vastaanotettuasi ja ota meihin välittömästi yhteyttä, jos tuote on viallinen, vahingoittunut tai jos saat väärän tuotteen, jotta voimme arvioida ongelman ja korjata sen.

Toimitusmaksut
Toimituskuluja ei palauteta. Jos tilauksessa on ilmainen toimitus, sovelletaan todellisia toimituskuluja.

Emme anna hyvityksiä tilauksista, jotka on palautettu asiakkaan antamien virheellisten osoitetietojen vuoksi. Voimme kuitenkin lähettää tilauksen uudelleen, jos asiakas maksaa toimituskulut uudelleen. Tämä koskee myös postilokero-osoitteita, jotka eivät voi vastaanottaa kirjattua postia allekirjoitusvaatimusten vuoksi.

Jos tilaus palautetaan, palautus käsitellään sen jälkeen, kun edestakaiset toimituskulut on vähennetty. Lisäksi palautettavasta summasta vähennetään 15 prosentin palautusmaksu.

Peruutukset
Aloitamme tuotannon heti tilauksen tekemisen jälkeen. Prosessi alkaa akryylin leikkaamisella määrittelemiisi mittoihin, minkä jälkeen neonkyltti valmistetaan käsityönä.

Vakiotuotteisiin sovelletaan 15 %:n uudelleenvarastointimaksua peruutustapauksessa. Tämä maksu kattaa tilauksesi käsittely- ja valmistelukustannukset ja korvaa varastohävikin.

Räätälöityjä tuotteita (räätälöityjä neonkylttejä) ei voi peruuttaa. Koska nämä tuotteet valmistetaan nimenomaan sinun tilaustasi varten, peruutuspyyntöjä ei voida käsitellä.

Palautukset
Kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautuksesi, ilmoitamme sinulle ja ilmoitamme, onko palautus hyväksytty. Jos palautus hyväksytään, saat automaattisesti palautuksen alkuperäisellä maksutapallasi 10 arkipäivän kuluessa. Muistathan, että pankkisi tai luottokorttiyhtiösi voi kestää jonkin aikaa käsitellä ja kirjata palautus.

Jos palautuksen hyväksymisestä on kulunut yli 15 arkipäivää, ota yhteyttä osoitteeseen support@theartneon.com.