Palautuskäytäntö

The Art Neon Palautus- ja Hyvityskäytäntö

Räätälöityjen tuotteiden palautusehdot

Räätälöidyt tuotteet ovat täysin personoituja ja valmistettu asiakkaan valintojen mukaan. Näihin tuotteisiin kuuluvat käsintehdyt 12V premium-neonkyltit, jotka eivät ole varastotuotteita; jokainen tuote on suunniteltu ja käsintehty asiakkaan toiveiden mukaisesti. Räätälöidyn luonteensa vuoksi räätälöityjä tuotteita ei voi palauttaa eikä niistä voi saada hyvitystä.

5V USB-neonkylttejä koskevat palautusehdot

Verkkosivuillamme olevat 5V USB-neonkyltit ovat varastotuotteita eikä niitä valmisteta tilauksesta. Näiden tuotteiden osalta palautusoikeus on voimassa 14 päivän ajan toimituspäivästä:

Voit pyytää palautusta 14 päivän kuluessa tilauksesi toimituspäivästä. Palautuspyynnön käsittelemiseksi tuotteen on oltava samassa kunnossa kuin vastaanottaessasi sen, käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessa. Palautuksia ei hyväksytä, eikä hyvitystä anneta tuotteista, joista suojakalvo on poistettu.

Palautus- ja toimituskulut

Toimituskuluja ei palauteta. Jos tilaus on tehty ilmaisella toimituksella, todelliset toimituskulut veloitetaan. Jos tilaus palautetaan, hyvitys käsitellään vähentämällä meno-paluu toimituskulut. Lisäksi palautetusta summasta vähennetään 15 % uudelleenvarastointimaksu.

Hyvitys ja vaihto viallisten tuotteiden osalta

Viallisten tuotteiden kohdalla tehdään kaikki mahdollinen ongelman ratkaisemiseksi. Vaihtoehtoja, kuten korjaus, vaihto, hyvitys tai osittainen hyvitys, voidaan harkita. Lopullinen päätös tehdään meidän puoleltamme vian syyn mukaan.

Jos sinulla on ongelmia viallisen tuotteen kanssa, sinua voidaan pyytää lähettämään kuvia ja video tuotteesta osoitteeseen support@theartneon.com ongelman dokumentoimiseksi. Kun olemme vastaanottaneet nämä tiedot, arvioimme vian ja päätämme parhaasta tavasta ratkaista ongelma.

Toimituskulut

Jos viallinen tuote on vaihdettava tai korjattava ja tämä on hyväksytty meidän toimestamme, palautuksen toimituskulut katetaan meidän puoleltamme. Jos kuitenkaan vikaa ei havaita tai vika johtuu käytöstä, toimituskulut ovat asiakkaan vastuulla. Vaihdon tai korjauksen jälkeen katamme uuden tuotteen lähetyskulut takaisin sinulle.

Kuljetuksessa vaurioituneet tuotteet

Suosittelemme tarkistamaan tuotepakkauksen heti, kun saat tilauksesi. Jos uskot, että tuote on vaurioitunut kuljetuksen aikana, sinun tulee ottaa meihin yhteyttä 14 päivän kuluessa toimituksesta. Vaurion dokumentoimiseksi tarvitaan selkeät kuvat sekä kuvat toimituslaatikosta.

Kadonneet, puuttuvat ja varastetut tuotteet

The Art Neon ottaa kaikki tarvittavat toimenpiteet tilausten turvallisen toimituksen varmistamiseksi. Kaikissa lähetyksissä on mahdollisuus vaatia allekirjoitus toimituksen yhteydessä. Jos luovut allekirjoitusvaatimuksesta, emme ole vastuussa kadonneista, puuttuvista tai varastetuista tuotteista, jotka lähetysfirma on merkinnyt "toimitetuksi".

Jos sinulla on kysyttävää tai erityisiä olosuhteita, jotka liittyvät tähän käytäntöön, voit ottaa meihin yhteyttä osoitteessa support@theartneon.com.